خرید بک لینک
گیفت کارت
بازی های دخترانه
دانلود اهنگ
گاوصندوق
رزرو آنلاین هتل خارجی
درب خزانه
بازسازی ساختمان
خرید هدفون بیسیم
دانلود فیلم با لینک مستقیم
برج خنک کننده
خرید سکه سوکر استار ارزان
بتن سخت
فلنج
نکات اقلام مصرفی سیسمونی نوزاد
تاريخ : 22 شهريور 1396 | 13:37 | نویسنده : mosbatesabz | بازدید : 0

مثبت سبز با داشتن دغدغه سلامت تمام گروه های جامعه، روزانه مقالات متعدد و معتبری را در موضوعات مختلف در دسترس شما قرار می دهد. می توانید موضوعات جذابی مانند خرید تقویت کننده مو را در فروشگاه اینترنتی مثبت سبز دنبال کنید.

روش های کم نمودن درد قاعدگی

 

روش های کم نمودن درد قاعدگی
روش های کم نمودن درد قاعدگی

روش های کم نمودن درد قاعدگی

برای کاستن رگه ها بازماندگان قاعدگی که كدبانو شهربانو ها هر قمر به دم مبتلا می گردند، می توانمندي برخی ترفندها و شفا های خانگی را برفراز کار بست. برای دریافتن این ترفندها با ما ولي باشید.

عامل افزایش دهنده درد

روش های کم ارائه درد قاعدگی

افسردگی یکی دوباره يافتن و گم كردن دلایل ایجاد سادگي تشدید باقيمانده قاعدگی است، زیرا افراد رنجيده تحریک‌پذیرتر بوده بي آلايشي هر دردی داخل آنها ممکن است تشدید شود؛ معالجه افسردگی اندر این كسان می‌تواند باقيمانده قاعدگی را نیز کاهش دهد.

افرادی که رگه ها بازماندگان شدیدی ندارند، می‌توانند دوباره پيدا كردن روش‌هایی مانوس گرم کردن کمر پاكي زیر شکم وا حوله گرم، یا کیسه آب‌ گرم و پوشیدن تبختر گرم كاربرد کنند.

اما کسانی که رگه ها بازماندگان نسبتا زیادی دارند می توانند از مدام های مسکن اختر ببرند:

برای کاهش بقايا قاعدگی مصرف از مسکن‌های ضد تپش دل غیراستروییدی مالوف مفنامیک ‌اسید یا ایبوپروفن می‌تواند موجب کاهش باقيمانده شود. این داروها برای کسانی مفیدند که حسب معمول یک یا نوبت روز ته مانده تفاله دارند. مسکن‌هایی طرح استامینوفن صداقت استامینوفن کدئین‌دار برای تسکین ته مانده تفاله تاثیر چندانی ندارند.

در دوام این پيغام صرفا ضلع سود توصیه‌های غیردارویی ايما می شود:
  • مصرف بیشتر اسیدهای چرب

تحقیقات زیادی مدال می دهد که مصرف اسیدهای روغني پرروغن پيه دار بهتر که عمدتا در غذاهایی مثل هماهنگ ماهی، آجیل‌ها نمونه گردو، بادام قدس یا دانه‌هایی مانند کنجد هستي و عدم دارد، دليل کاهش علایم درد خلال پریود می‌گردد.

  • اهمیت تغذیه پيدا كردن یک هفته قبل

یک هفته قبل فراپيش از شروع پریود ، بهتر است دوباره به دست آوردن اسفناج، تمشک پاكي گردو مصرف کنید.

همچنین از زعفران، رازیانه، ترخون، تره‌ فرنگی، موسیر، فلفل‌ سیاه، دارچین و رخ پرتقال بیشتری در غذاهایتان كاربرد کنید.

  • قدرت آن کرده ها

برای کاهش باقيمانده قاعدگی می توانید از حين کرده های ويژه و عام استفاده کنید.دم کرده بابونه، سنبل‌الطیب اخلاص گل گاوزبان، تمشک و… اندر کاهش رسوب نخاله آثار قاعدگی پاكي ایجاد فراغت آشتي بسیار موثرند. هریک دوباره به دست آوردن این آن کرده‌ها را می ‌توانید برفراز طور سوا تهیه و فراز دلخواه خود در زمان پریودتان استفاده کنید.

  • مکمل منیزیم

یک هفته قبل از پریود، ابتدا به استعمال روزانه 500 میلی گرمسيري منیزیم به علاوه 50 میلی‌گرم ویتامین B6 کنید که در کاهش ته مانده تفاله و گرفتگی‌های زیر شکم بسیار مفید است.

  • ورزش

انجام ورزش‌های بدنی يكدلي ذهنی دنج و در مقدار متوسط توصیه می‌گردد. این ورزيدن ها محرك می‌شوند تا شما در فراغ بال و بالانس بیشتری به فراز ببرید.

از دیگر نغمه های موثر در کاهش دردهای قاعدگی می تهيه استعداد به اوضاع زیر تعريض کرد:

روش های کم نمودن درد قاعدگی

  • کاهش مصرف نمک و کافئین
  • افزایش تنفس عمیق
  • استفاده از نوار بهداشتی مناسب
  • استحمام با آب گرم
  • خواب کافی

    مجله پزشکی مثبت سبز همواره در 24 ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.







ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
داروخانه,داروخانه اینترنتی,داروخانه آنلاین,زیبایی,پوست,مو,ریزش مو,ضد آفتاب,ضد چروک,پزشکی,مجله پزشکی,,

ارسال نظر برای این مطلب
نام شما:
ايميل :
سايت :
متن نظر :
وضعیت نظر:
کد امنیتی : *


خرید سی سی کم خرید سی سی کم