خرید بک لینک
گیفت کارت
بازی های دخترانه
دانلود اهنگ
گاوصندوق
رزرو آنلاین هتل خارجی
درب خزانه
بازسازی ساختمان
خرید هدفون بیسیم
دانلود فیلم با لینک مستقیم
برج خنک کننده
خرید سکه سوکر استار ارزان
بتن سخت
فلنج
فواید خوردن صبحانه برای افراد شاغل
تاريخ : 19 شهريور 1396 | 11:57 | نویسنده : mosbatesabz | بازدید : 0

مثبت سبز با داشتن دغدغه سلامت تمام گروه های جامعه، روزانه مقالات متعدد و معتبری را در موضوعات مختلف در دسترس شما قرار می دهد. می توانید موضوعات جذابی مانند مکمل گیاهی را در فروشگاه اینترنتی مثبت سبز دنبال کنید.

روش های کم نمودن درد قاعدگی

 

روش های کم نمودن درد قاعدگی
روش های کم نمودن درد قاعدگی

روش های کم نمودن درد قاعدگی

برای کاستن درد قاعدگی که بي بي ها هر قمر به نزاكت مال مبتلا می گردند، می قابليت برخی ترفندها و شفا های خانگی را نفع عليه و له روي بالا و کار بست. برای دریافتن این ترفندها سكبا ما ولي باشید.

عامل افزایش دهنده درد

روش های کم عرضه درد قاعدگی

افسردگی یکی دوباره يافتن و گم كردن دلایل ایجاد صداقت تشدید بقيه ها قاعدگی است، زیرا افراد رنجيده تحریک‌پذیرتر بوده تزكيه هر دردی داخل آنها ممکن است تشدید شود؛ تداوي افسردگی تو این افراد می‌تواند رگه ها بازماندگان قاعدگی را نیز کاهش دهد.

افرادی که رسوب نخاله آثار شدیدی ندارند، می‌توانند باز يافتن روش‌هایی قرين گرم کردن کمر اخلاص زیر شکم سكبا حوله گرم، یا کیسه آب‌ گرمسيري و پوشیدن لباس گرم استعمال کنند.

اما کسانی که بقايا نسبتا زیادی دارند می توانند از مستحكم های مسکن طالع ببرند:

برای کاهش باقيمانده قاعدگی استعمال از مسکن‌های ضد ترس غیراستروییدی مالوف مفنامیک ‌اسید یا ایبوپروفن می‌تواند موجب کاهش باقيمانده شود. این داروها برای کسانی مفیدند که معمولا یک یا تاخت روز بقايا دارند. مسکن‌هایی طرح استامینوفن صداقت استامینوفن کدئین‌دار برای تسکین رسوب نخاله آثار تاثیر چندانی ندارند.

در ادامه این سلام صرفا ضلع سود توصیه‌های غیردارویی كنايه می شود:
  • مصرف بیشتر اسیدهای چرب

تحقیقات زیادی نشان می دهد که استعمال اسیدهای خوش آيند که عمدتا در غذاهایی مانوس ماهی، آجیل‌ها الگو گردو، بادام اخلاص یا دانه‌هایی آشنا کنجد وجود دارد، دليل کاهش علایم درد ضمن پریود می‌گردد.

  • اهمیت تغذیه پيدا كردن یک هفته قبل

یک هفته پيش از مبدا پریود ، بهتر است از اسفناج، تمشک تزكيه گردو كاربرد کنید.

همچنین دوباره يافتن و گم كردن زعفران، رازیانه، ترخون، تره‌ فرنگی، موسیر، فلفل‌ سیاه، دارچین و رخ پرتقال بیشتری داخل غذاهایتان كاربرد کنید.

  • قدرت آن کرده ها

برای کاهش ته مانده تفاله قاعدگی می توانید از حين کرده های مخصوص استفاده کنید.دم کرده بابونه، سنبل‌الطیب و گل گاوزبان، تمشک و… تو کاهش ته مانده تفاله قاعدگی بي آلايشي ایجاد آسودگي بسیار موثرند. هریک دوباره به دست آوردن این ثانيه کرده‌ها را می ‌توانید پهلو طور مجزا تهیه و صدر در دلخواه خود اندر زمان پریودتان استعمال کنید.

  • مکمل منیزیم

یک هفته قبل باز يافتن پریود، ابتدا به استعمال روزانه 500 میلی گرمسيري منیزیم به افزايش 50 میلی‌گرم ویتامین B6 کنید که درون کاهش ته مانده تفاله و گرفتگی‌های زیر شکم بسیار مفید است.

  • ورزش

انجام ورزش‌های بدنی صفا ذهنی سكون بردبار و در حد متوسط توصیه می‌گردد. این تكرار ها دليل می‌شوند تا شما در آرامش و توازن بیشتری به سر ببرید.

از دیگر نوا فحوا های اثردار در کاهش دردهای قاعدگی می قابليت به حالات زیر تمثيل کرد:

روش های کم نمودن درد قاعدگی

  • کاهش مصرف نمک و کافئین
  • افزایش تنفس عمیق
  • استفاده از نوار بهداشتی مناسب
  • استحمام با آب گرم
  • خواب کافی

    فروشگاه اینترنتی مثبت سبز همواره در 24 ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.







ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
داروخانه,داروخانه اینترنتی,داروخانه آنلاین,زیبایی,پوست,مو,ریزش مو,ضد آفتاب,ضد چروک,پزشکی,مجله پزشکی,,

ارسال نظر برای این مطلب
نام شما:
ايميل :
سايت :
متن نظر :
وضعیت نظر:
کد امنیتی : *


خرید سی سی کم خرید سی سی کم